Professionell flyttstädning med Stockholms bästa priser!
flyttstadning solna 

Varför välja Hemfresh?

  • Professionell flyttstädning från 21 kr/kvm efter RUT!
  • 10 års erfarenhet av professionell flyttstädning i Stockholm.
  • Alltid 5 dagars städgaranti på utfört arbete!
  • Vi har ansvarsförsäkring och utbildad personal.
  • Kontakta oss: 08 410 11520

** Priset är efter RUT avdrag.

- Låt HemFresh ta hand om flyttstädningen och slipp onödig stress.

Vad ingår i flyttstadning?

 

Intresseanmälan!


 
> 90 Kvm uppåt
21 kr/kvm
  • Priset är efter RUT-avdrag
  • Inklusive arbetsmateriel
  • Inklusive resekostnad
  • Minimidebiteringen vardagar: 950 kr
0 - 89 Kvm
23 kr/kvm
  • Priset är efter RUT-avdrag
  • Inklusive arbetsmateriel
  • Inklusive resekostnad
  • Minimidebiteringen vardagar: 950 kr
  • Flyttstädning Stockholm priser
Helger & Akut Bokning
24.5 kr/kvm
  • Priset är efter RUT-avdrag
  • Inklusive arbetsmateriel
  • Inklusive resekostnad
  • Minimidebiteringen helger: 1.250 kr

FAQ- Vanliga frågor om flyttstädning/span>

Hur bokar jag en flyttstädning?

- Enkelt, fyll vår Intresseanmälan så får du en prisuppgift direkt, skicka den eller ring Hemfresh på tel: 08-410 11520.

Vad ingår flyttstädning?

- Under rubriken "Ingår i flyttstädning" kan du gå igenom flyttstädning check lista

Erbjuder ni timtaxa eller fast pris för flyttstädningen?

- Vi erbjuder flyttstädning till fast pris. Priserna är räknade per kvadratmeter och vi är upp till 30% billigare än våra konkurrenter i Stockholm. Priser gäller vid normal nedsmutsning. - I priset ingår moms, resor och städmaterial.

Måste jag vara hemma vid flyttstädningen?

-Nej, du behöver inte vara hemma under hela städningen. Det är dock viktigt att du finns på plats och släpper in vår personal samt kommer i avslutning av flyttstädning och godkänner den.

Jag tycker att flyttstädning blev dålig utfört, vad gör jag? Hur fungerar Hemfresh garanti?

-Vi 5 dagar städgaranti. Kontakta oss och beskriv områden du tycker har blivit missköta. Vi återkommer och rättar till det. Garanti gäller vid en normal smutsig bostad. - Ärenden om fel på städningen eller om skada orsakade av vår personal inkomna senare än dem påpekade dagar handläggs inte.

Min bostad är hård smutsad, vad gäller det?

Vid upptäckt av städaren att objektet är hårt smutsad (t.ex. nikotinfläckar, ingrodd smuts på golvet i köket, badrum etc.) Gäller den här: 1) Vi ringer och kömmer överens om extra tillägg. T.ex extra timmar per person. Priset per timme 299kr inkl moms efter RUT. 2) Flyttstädningsgaranti gäller inte. Godkännande av städning måste ske på plats och i avslutning av flyttstädning. 3) Om städkontroll ej utförs direkt efter flyttstädning så beaktas ej klagomål och städningen ses som godkänd.

Kan jag lita på HemFresh? Har ni kundreferenser?

- Hemfresh är en flexibel städfirma med prisvärda priser och 10 års erfarenhet i branschen. Vi har cirka 400 abonnerade kunder och 36 glada hemfräschare

Är ni försäkrade?

Ja, vi har ansvarförsäkring hos IF för upp till 10 miljoner!

Är personal försäkrade?

Ja, all vår personal är försäkrade mot skador som uppstår under arbetstid.

Är er personal tillförlitlig?

Personalen är HemFresh största och viktigaste resurs. Vi är mycket noga när vi väljer vilka personer som får arbeta hos oss. Nyanställda hemfräshare får arbetsplatsintroduktion och intern utbildning .

Hur betalar jag?

Du betalar din räkning mot faktura i efterskott. Vi skickar fakturan via e-mail. - För RUT avdrag administration tar en avgift på 49kr. - Om du vill ha den skickad via vanlig post och begär RUT avdrag tar vi en administrativ avgift på 79kr.

Har ni någon framkörningsavgift eller resetillägg?

-Nej, inte om bor du inom 45 minut från T-centralen. Bor du utanför, eller om området är svårtillgängligt så tillkommer ett resetillägg på 299 kr.

Vad gäller om jag vill avboka?

Avbokningar av flyttstädning inkomna senast 48 timmar före städtillfället godtas, i annat fall debiterar vi kunden med 2 timmars arbete. Avbokningar får inte lämnas via telefonsvarare eller sms. Ring oss eller skicka email. Regler gäller ej akutbokning. Observera att under helg och röda dagar och efter kontorstid sker avbokningen bara via email: info@hemfresh.se

Måste jag lämna ut nycklarna?

Nej, om du garanterar någon kommer vara på plats när städningen börjar. - Hemfresh frigörs från ansvar om nycklar om kunden själv ber oss lämna dessa på plats via t.ex. brevinkastet.