HemFresh startades 2009. Under dessa år har vi samlat på oss en mängd erfarenheter och kunskap kring städhjälp.

Av affärsidén framgår att vårt viktigaste uppdrag är att bidra till att våra kunder kan förverkliga sina mål om att ha en bra balans mellan arbete och fritid. Det åstadkommer vi genom att erbjuda effektiva personliga tjänster med prisvärda priser som avlastar deras vardag.

Vi tryggar kvaliteten på våra tjänster genom bl.a:
  • Ha kundens behov, krav och förväntningar i centrum.
  • Ständigt förbättra vårt sätt att arbeta.
  • Vi är flexibla och anpassar oss efter kunders behov.
  • Personalen är ansvarsfull och motiverad.

HemFresh AB
F-Skatt: Registrerad.
Telefon: 08-41011520
BESÖKSADRESS
Råsundavägen 15
169 67 Solna
Stockholms län


Vår Personal

Personalen är  HemFresh  största och viktigaste resurs. Vi lägger stor vikt vid att hålla personalen motiverad. Väl utfört arbete belönas!
Viktigast av allt är att våra städhjälpare löner är marknadsanpassade i förhållande till kompetens och erfarenhet. Vi har regelbundna personalträffar och sociala aktiviteter för att skapa "vi-känsla". All vår personal får betalda månadskort!

Utbildning
- Samtliga medarbetare har genomgått internutbildning,  Nyanställda hemfräshare  får arbetsplatsintroduktion och
lärs successivt upp våra rutiner. Vi hjälper med svensk språkutbildning för personalen som är nyanlända i Sverige.

Kvalitetspolicy
Att kunderna ska känna sig trygga och nöjda är viktigt för oss därför erbjuder vi ”nöjd-kund-garanti”. Vilket innebär att vi
lämnar garanti på hemstädning, 24 timmar fr.o.m städningstillfället. Att det är samma städerska som utför uppdraget höjer
kvalitet på jobbet. Ger även våra kunder en ökad trygghet.

Försäkringsåtaganden
- För din trygghet  har vi  har ansvarförsäkring för 10 miljoner.
- Personalen är rätt försäkrad hos FORA.